Wednesday, June 18, 2008

Doa

Ya allah.. yg maha pemurah lg maha mengasihani
penuhilah hati ini dengan manisnya imanmu
penuhilah hati ini dengan hidayahmu
permudahkanlah jalan hidup ku dengan kesabaran
permudahkanlah impian ku atas usaha dan tawakalku
berilah petunjuk atas segala jalan yg aku pilih dlm hidupku
bimbinglah hati ku dlm setiap keputusan dlm hidupku
kurniakan la redamu dan berkatmu
jadikanlah hidup mati ku dalam keredaan mu
jadikanlah kematian ku kelak
dlm golongan yg beriman dan mengingati mu
ya allah, aku berselawat atas kekasihmu, nabi muhammad s.a.w
tiada tuhan yang aku sembah melainkan mu
tiada tuhan yang aku mohon selain kekuasaan mu
pada mu jualah aku berserah
bahagiakanlah mak dan abah ku
tempatkn la mereka ditempat orang beriman kelak
selamatkanlah keluarga ku dr musibah
lindungilah kawan2ku dan keluarga mereka
ampunkanlah dosa kami..
dosa seluruh umat islam di bumi mu ini yaalah
padamulah aku mohon..

amin

No comments: