Monday, December 15, 2008

Chapter 2.0 : Kenny Rogers & Me

Satu lagi coretan kisah hidup aku mencari pengalaman, boley kate agak bermakne jugakla pengalaman ni, sayang rasenye nak ditinggalkan, sbb enviroment keje yang happening ngan kawan2 yang best. Memang klu nak diikutkan gemok jugak la keja situ, makan hari2 ayam, muka pon dah macam ayam panggang. Tapi kerja agak letih, bermula ngan greeting "Hi, welcome to Kenny Rogers", membawa customer ke meja, mengambil order, menghantar makanan, menghantar bil dan menghalau "Thank You and please come again", satu kate jek boley menggambarkan perasaan cam2 "PENAT" yang teramat sangat. Dengan karenah customer yang pelik2 + rakan sekerja yang buat muka berkerut2 sebab letih. Tension giler, tp 2 la yang membuatkan kerja camnie seronok, aku nak berterime kasih kat rakan2 Kenny Rogers Mid Valley, akbar, pija, din, liza, nazirah,maria,acap, amar, awe,syah n so on ar.. banyak sangat.
Aku rase, diorang pon letih melayan karenah aku yang pering dan suka mengacau orang.
Banyak gambar aku nak selitkan kat sini, tp malang memang tak berbau, kisah ni akan aku coretkan dlam chapter 2.1. Dan insyallah aku akan kerja jugak kat Kenny Rogers as part timer sabtu and ahad. So sesape nak aku blanje, meh datang jenguk aku, hahaha :P

ps: set cadangan, quater meal ngan 3 side dishes, side order die, amik crips garden salad, mashed potato & macaroni and chesse + muffin vanila + iced caramel milk
= rm40(+ gov tax & service tax) ^.^

No comments: